Panasonic Toughbook sasar tentera sebagai pelanggan

at Isnin, 1 April 2013 [ 12:16 PG ]

Panasonic Toughbook sasar tentera sebagai pelangganMizobata menunjukkan Toughpad FZ-G1 selepas pelancarannya di Langkawi, semalam.

PANASONIC Toughbook Asia Pacific Group (TAPG), anak syarikat Panasonic Corp Jepun melancarkan tablet Toughpad FZ-G1 yang mampu beroperasi dalam persekitaran sukar dan lasak, dengan produk itu disasarkan untuk perniagaan dan institusi kerajaan, termasuk tentera.

Pengarah TAPG Satoshi Mizobata berkata, Malaysia menjadi negara kedua di Asia Tenggara selepas Singapura melancarkan operasi tablet lasak yang menggunakan operasi sistem Windows 8 Pro yang tahan lasak dalam keadaan kerja yang sukar.

“Tablet Toughpad dibangunkan untuk pekerja misi kritikal dan memerlukan kemudahan mudah alih tinggi dalam bidang seperti pertahanan, keselamatan awam, utiliti, pembinaan, penjagaan kesihatan, penyelenggaraan, bekalan rangkaian logistik dan insurans,” katanya semasa pelancaran tablet itu, semalam.

Menurutnya, tablet baru dijangka mengukuhkan kedudukan syarikat itu dalam pasaran peranti mudah alih lasak.

Tablet Toughpad FZ-G1 berharga AS$2,900 (RM8,987) berdasarkan keperluan pelanggan dengan jaminan tiga tahun. - Bernama

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
Komen
Kongsi
Recomendations

Dikuasakan oleh Blogger.

Inilah Kehidupan, ISLAM itu bukanlah agama semata, ISLAM itu adalah kehidupan, mengajarkan kita setiap perkara mengenai kehidupan dari sekecil perkara sehingga sebesar perkara.